۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۴۵

مدیرکل اوقاف کرمانشاه:

بسته‌های معیشتی و البسه در بین نیازمندان کرمانشاهی توزیع خواهد شد

بسته‌های معیشتی و البسه در بین نیازمندان کرمانشاهی توزیع خواهد شد

کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: بسته‌های معیشتی و البسه در بین نیازمندان این استان توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام محمد صالحی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دومین سال اجرای طرح تبرکات مهدوی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ انتظار مهدوی و ایجاد بستر مناسب به منظور مشارکت و بسیج عمومی و مردمی برای خدمت به اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی زمان اجرای طرح تبرکات مهدوی را از ۱۳ رجب لغایت ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان اعلام کرد و افزود: تمامی ظرفیت اجرای نیات واقفین در سال جاری در راستای خدمت رسانی به مردم کم برخوردار و آسیب دیده از بیماری کرونا به کار گرفته شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: در طرح تبرکات مهدوی سال جاری سه هزار جفت کفش برای دانش آموزان کم برخوردار استان کرمانشاه تهیه و توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر توزیع کفش، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و غذایی، البسه و آجیل میان نیازمندان در دستور کار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه قرار دارد.

کد خبر 5164828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha